loader image

Πώς λειτουργεί τώρα

Οι εταιρείες δημιουργούν διαφορετικά κοινωνικά προφίλ ή συστήματα συνομιλίας και προσλαμβάνουν προσωπικό για να τα διαχειρίζονται. Το προσωπικό αλληλεπιδρά με τον Καταναλωτή και συλλέγει τις ανησυχίες του. Για να λειτουργήσει, απαιτείται ο Καταναλωτής να δημιουργήσει ή να χρησιμοποιήσει έναν Λογαριασμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να μοιραστεί προσωπικές πληροφορίες. Ανησυχίες:

  • Πολλοί χρήστες εγκαταλείπουν τις κύριες πλατφόρμες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Το απόρρητό τους δεν προστατεύεται
  • Δεν αισθάνονται πάντα ασφαλείς να μιλούν ελεύθερα
  • Περιμένουν μια άμεση ανταπόκριση

The BOX app 

Προσφέρουμε μια ανώνυμη ασύγχρονη πλατφόρμα όπου ο Καταναλωτής μπορεί να εκφράσει τις ανησυχίες του ή να παρέχει πληροφορίες στην Επιχείρηση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει ένα προφίλ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, να μοιραστεί προσωπικέςλεπτομέρειες και να πρέπει να αλληλεπιδρά ενεργά με την Εταιρεία.

Τα πλεονεκτήματα είναι:

Δεν υπάρχει ανάγκη για παραπέρα πρόσληψη  προσωπικού Δεν χρειάζεται να παρακολουθεί συνεχώς τη ροή περιεχομένου που δημοσιεύεται. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το ότι το περιεχόμενο θα είναι ορατό σε άλλους.

Δεν χρειάζεται να προγραμματίσετε απροσδόκητους ελέγχους στα καταστήματα για να δείτε εάν υπάρχουν άγνωστα ζητήματα. (Αυτό βοηθά επίσης στην αποφυγή εγκατάστασης συστημάτων επιτήρησης)

Έχετε όλα τα δεδομένα στην ίδια μορφή για να τα χρησιμοποιήσετε για να καταλάβετε πώς πάει η επιχείρηση.

Ακούγοντας τη γνώμη τους

Το να δείξετε ότι η επιχείρηση ενδιαφέρεται για τη γνώμη τους είναι ένας ισχυρός παράγοντας που μπορεί εύκολα να αυξήσει την εμπιστοσύνη.Οι καταναλωτές τείνουν να επιλέγουν μια επωνυμία έναντι μιας άλλης εξαιτίας των συναισθημάτων και τους δίνουν τη δυνατότητα να αισθάνονται μέρος της επωνυμίας βοηθώντας την να γίνει καλύτερη αυξάνοντας το δεσμό.

Η εφαρμογή BOX βασίζεται στην ιδέα ότι ο Καταναλωτής παρέχει τηντροφοδότηση στη διοίκηση. Με αυτόν τον τρόπο θα ενημερώνεται για όλα τα θέματα που θα μπορούσαν να βλάψουν την επιχείρηση. Είναι αδύνατο να παρακολουθήσετε όλες τις καταστάσεις που συμβαίνουν κατά τις εργάσιμες ώρες και το να έχετε μια εξωτερική άποψη βοηθά να λαμβάνετε τα σχόλια που λείπουν συνεχώς για να πάρετε τη σωστή απόφαση για τη βελτίωση της Επιχείρησης.

Ο καταναλωτής είναι στην ευχάριστη θέση να βελτιώσει την ποιότητα της Επιχείρησης καθώς αποφάσισε να βασιστεί σε αυτήν και δείχνοντάς τους ότι μπορούν να τη βελτιώσουν θα ενισχύσει μόνο τον δεσμό  εάν είχε επίσης μια κακή εμπειρία.