loader image

ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ BOX

Η εφαρμογή BOX έχει δημιουργηθεί από μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων, με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να επιτύχουν μια πιο διαδραστική σχέση. Ο κύριος λόγος είναι να προσφέρει αμοιβαίο όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές αυξάνοντας την ποιότητα της υπηρεσίας και να έχουν μια πιο διαδραστική συμμετοχή.

Όλα αυτά προσφέρονται μέσω ενός απολύτως εμπιστευτικού και ανώνυμου, κλειστού συστήματος επικοινωνίας, μεταξύ του καταναλωτή και της εκάστοτε εταιρικής διοίκησης.

Από το σημείο Α (χρήστης), απευθείας στο σημείο Β (διαχείριση εταιρείας).

Άμεση και στοχευμένη ενημέρωση/ουσιαστική βελτίωση του Εταιρικού σας Προφίλ.

Δυνατότητα ενημέρωσης των καταναλωτών, μέσω της εφαρμογής και της ενότητας Ειδήσεων που προσφέρει το TheBoxApp, για εξελίξεις, για νέα προϊόντα, επερχόμενες εκδηλώσεις, σε ένα συγκεκριμένο και εστιασμένο περιβάλλον, όπως αυτό μιας εφαρμογής. Δυνατότητα ενίσχυσης του εταιρικού και κοινωνικού προφίλ της εταιρείας, παρέχοντας τη δυνατότητα αποτελεσματικής συμμετοχής του καταναλωτή, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που η εταιρεία δίνει στη συνολική ικανοποίηση του πελάτη, με αποτέλεσμα τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη του.

Άμεση και στοχευμένη ενημέρωση/ουσιαστική βελτίωση του Εταιρικού σας Προφίλ.

Δυνατότητα ενημέρωσης των καταναλωτών, μέσω της εφαρμογής και της ενότητας Ειδήσεων που προσφέρει το TheBoxApp, για εξελίξεις, για νέα προϊόντα, επερχόμενες εκδηλώσεις, σε ένα συγκεκριμένο και εστιασμένο περιβάλλον, όπως αυτό μιας εφαρμογής. Δυνατότητα ενίσχυσης του εταιρικού και κοινωνικού προφίλ της εταιρείας, παρέχοντας τη δυνατότητα αποτελεσματικής συμμετοχής του καταναλωτή, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που η εταιρεία δίνει στη συνολική ικανοποίηση του πελάτη, με αποτέλεσμα τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη του.

Σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές/χρήστες

  • Δυνατότητα έκφρασης και αποτελεσματικότερης διαχείρισης ενός προβλήματος ή έλλειψης εξυπηρέτησης που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής, δίνοντάς του τη δυνατότητα να μιλήσει άμεσα, ανώνυμα και εμπιστευτικά.
  • Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης της αντίστοιχης διοικητικής δομής, με αποτέλεσμα την ταχύτερη αντιμετώπιση και επίλυση των αντίστοιχων προβλημάτων ή δυσλειτουργιών που μπορεί να προκύψουν.
  • Δυνατότητα παροχής ουσιαστικής φωνής στον καταναλωτή/χρήστη και τη δύναμη να βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα που αυτοί λαμβάνουν, καθώς συμμετέχει άμεσα, ενεργά και αποτελεσματικά στην όλη διαδικασία.
  • Ικανότητα να συνεισφέρει σε μια καλύτερη κοινωνία, συμμετέχοντας με τη δύναμη της γνώμης του, και βοηθώντας στην αλλαγή νοοτροπιών και εγκαθίδρυσης, βαθιά ριζωμένη στην κοινωνία μας.

Σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές/χρήστες

  • Δυνατότητα έκφρασης και αποτελεσματικότερης διαχείρισης ενός προβλήματος ή έλλειψης εξυπηρέτησης που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής, δίνοντάς του τη δυνατότητα να μιλήσει άμεσα, ανώνυμα και εμπιστευτικά.
  • Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης της αντίστοιχης διοικητικής δομής, με αποτέλεσμα την ταχύτερη αντιμετώπιση και επίλυση των αντίστοιχων προβλημάτων ή δυσλειτουργιών που μπορεί να προκύψουν.
  • Δυνατότητα παροχής ουσιαστικής φωνής στον καταναλωτή/χρήστη και τη δύναμη να βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα που αυτοί λαμβάνουν, καθώς συμμετέχει άμεσα, ενεργά και αποτελεσματικά στην όλη διαδικασία.
  • Ικανότητα να συνεισφέρει σε μια καλύτερη κοινωνία, συμμετέχοντας με τη δύναμη της γνώμης του, και βοηθώντας στην αλλαγή νοοτροπιών και εγκαθίδρυσης, βαθιά ριζωμένη στην κοινωνία μας.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Απλά - Γρήγορα –Αποτελεσματικά

Ηδυνατότητα ενημέρωσης των καταναλωτών, μέσω της εφαρμογής και της ενότητας Ειδήσεις που προσφέρετε από το TheBox, για εξελίξεις, νέα προϊόντα, επερχόμενες εκδηλώσεις, σε ένα συγκεκριμένο και εστιασμένο περιβάλλον, όπως αυτό μιας εφαρμογής. Δυνατότητα ενίσχυσης του εταιρικού και κοινωνικού προφίλ της εταιρείας, παρέχοντας τη δυνατότητα αποτελεσματικής συμμετοχής του καταναλωτή, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που δίνει η εταιρεία στη συνολική ικανοποίηση του πελάτη, με αποτέλεσμα τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη του.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Απλά - Γρήγορα –Αποτελεσματικά

Ηδυνατότητα ενημέρωσης των καταναλωτών, μέσω της εφαρμογής και της ενότητας Ειδήσεις που προσφέρετε από το TheBox, για εξελίξεις, νέα προϊόντα, επερχόμενες εκδηλώσεις, σε ένα συγκεκριμένο και εστιασμένο περιβάλλον, όπως αυτό μιας εφαρμογής. Δυνατότητα ενίσχυσης του εταιρικού και κοινωνικού προφίλ της εταιρείας, παρέχοντας τη δυνατότητα αποτελεσματικής συμμετοχής του καταναλωτή, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που δίνει η εταιρεία στη συνολική ικανοποίηση του πελάτη, με αποτέλεσμα τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη του.

Η σχέση κόστους/απόδοσης μας Συγκριτικό πλεονέκτημα

  • Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα έναντι μιας έρευνας αγοράς ή εταιρειών που μετρούν την ποιότητα και την ποσότητα μπορεί να φανεί τόσο άμεσα, αλλά ακόμη περισσότερο μακροπρόθεσμα.
  • Άμεση και συνεχής πληροφόρησης της διοίκησης
  • Γρήγορες διαδικασίες επεξεργασίας, με όλα τα χαρακτηριστικά, αφού η διοίκηση θα μπορεί να έχει άμεση εικόνα και να αντιδρά πιο γρήγορα.
  • Ενημέρωση της εταιρείας εκ των έσω, για τυχόν αδυναμίες και προβλήματα που αντιμετωπίζουν πελάτες και εργαζόμενοι και όχι μέσω τρίτων.
  • Άμεση και εστιασμένη πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιακών ομάδων, με τα ανάλογα πιθανά οφέλη. (ενημερώσεις, διαφήμιση, ειδήσεις, ομαδική / ατομική επικοινωνία).
  • Ενίσχυση του εταιρικού προφίλ και δημιουργία εταιρικής ενσυναίσθησης για τον πελάτη και τον καταναλωτή, ενισχύοντας έτσι μια μακρύτερη σχέση εμπιστοσύνης και πίστης.

Η σχέση κόστους/απόδοσης μας Συγκριτικό πλεονέκτημα

  • Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα έναντι μιας έρευνας αγοράς ή εταιρειών που μετρούν την ποιότητα και την ποσότητα μπορεί να φανεί τόσο άμεσα, αλλά ακόμη περισσότερο μακροπρόθεσμα.
  • Άμεση και συνεχής πληροφόρησης της διοίκησης
  • Γρήγορες διαδικασίες επεξεργασίας, με όλα τα χαρακτηριστικά, αφού η διοίκηση θα μπορεί να έχει άμεση εικόνα και να αντιδρά πιο γρήγορα.
  • Ενημέρωση της εταιρείας εκ των έσω, για τυχόν αδυναμίες και προβλήματα που αντιμετωπίζουν πελάτες και εργαζόμενοι και όχι μέσω τρίτων.
  • Άμεση και εστιασμένη πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιακών ομάδων, με τα ανάλογα πιθανά οφέλη. (ενημερώσεις, διαφήμιση, ειδήσεις, ομαδική / ατομική επικοινωνία).
  • Ενίσχυση του εταιρικού προφίλ και δημιουργία εταιρικής ενσυναίσθησης για τον πελάτη και τον καταναλωτή, ενισχύοντας έτσι μια μακρύτερη σχέση εμπιστοσύνης και πίστης.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η εφαρμογή BOX δεν περιορίζεται μόνο στα καταστήματα αλλά προσφέρει και τη δυνατότητα να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τα εταιρικά οχήματα. Τα οχήματα θα έχουν ένα αυτοκόλλητο που θα υποδεικνύει τη δυνατότητα να αφήσετε κριτική. Ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει την πινακίδα κυκλοφορίας στην εφαρμογή και στη συνέχεια να στείλει μια κριτική. Η κριτική που λαμβάνεται από τη διοίκηση θα περιέχει όλες τις πληροφορίες που υπάρχουν στις κριτικές του καταστήματος καθώς και την τοποθεσία του χρήστη και τις καιρικέςσυνθήκες.

Αυτό θα επιτρέψει την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των οδηγών για τη βελτίωση της οδήγησης.

Τα εταιρικά οχήματα αποτελούν μέρος του εταιρικού προφίλ και η οδήγηση αντιπροσωπεύει την εταιρεία. Η κακή συμπεριφορά θα αντανακλάται αυτόματα στην εταιρεία και όχι στον οδηγό. Γνωρίζοντας ότι οποιοσδήποτε θα μπορούσε να ενημερώσει για τη συμπεριφορά στους δρόμους θα βοηθήσει επίσης στη μείωση της κακής οδήγησης. Εάν τυχόν συμβεί, η διοίκηση πρέπει να το γνωρίζει για να βρεί μια άμεση λύση.

Η μελλοντική μας στρατηγική είναι επίσης η κληρονομιά μας για έναν καλύτερο κόσμο

Όπως η κοινωνία, εμείς στην εφαρμογή The BOX εξελισσόμαστε συνεχώς. Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά, αφού η αλλαγή είναι ενσωματωμένη στη δομή και τη φιλοσοφία της εφαρμογής και είναι η θεμελιώδης αρχή της ύπαρξής της. Επομένως, η συνεχής εξέλιξη βρίσκεται στο DNA μας.

 Τα μελλοντικά μας σχέδια περιλαμβάνουν: Ευρεία και πιο λεπτομερή ανάλυση δεδομένων

Προσαρμογή λειτουργιών σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας Δυνατότητα αξιοποίησης της διαφορετικότητας των ηλικιακών ομάδων των χρηστών, και προσαρμογής ενεργειών, προκειμένου να ενημερωθούν σκόπιμα.

Η μελλοντική μας στρατηγική είναι επίσης η κληρονομιά μας για έναν καλύτερο κόσμο

Όπως η κοινωνία, εμείς στην εφαρμογή The BOX εξελισσόμαστε συνεχώς. Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά, αφού η αλλαγή είναι ενσωματωμένη στη δομή και τη φιλοσοφία της εφαρμογής και είναι η θεμελιώδης αρχή της ύπαρξής της. Επομένως, η συνεχής εξέλιξη βρίσκεται στο DNA μας.

 Τα μελλοντικά μας σχέδια περιλαμβάνουν: Ευρεία και πιο λεπτομερή ανάλυση δεδομένων

Προσαρμογή λειτουργιών σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας Δυνατότητα αξιοποίησης της διαφορετικότητας των ηλικιακών ομάδων των χρηστών, και προσαρμογής ενεργειών, προκειμένου να ενημερωθούν σκόπιμα.

Η εφαρμογή BOX για ευαίσθητα θέματα εκφοβισμού και σεξουαλικής καιΚοινωνικής Παρενόχλησης

Παράλληλα, η εφαρμογή TheBOX συμμετέχει και ανταποκρίνεται με τη δυνατότητα μιας λειτουργίας της, στα έντονα προβλήματα που μαστίζουν την κοινωνία μας παγκοσμίως,όπως αυτό του Εκφοβισμού, του κοινωνικού ρατσισμού και της εκμετάλλευσης των πιο αδύναμων. Παρέχει τη δυνατότητα σε μαθητές, αθλητές, φοιτητές, και ιδιαίτερα στις νέες ηλικιακές ομάδες, να εκφράσουν τυχόν προβλήματα στους υπεύθυνους διευθυντές και τη διοίκηση που υπάγονται. Η επικοινωνία γίνεται μόνο μεταξύ των δύο μερών, δηλαδή του άμεσα εμπλεκόμενου, και της αρμόδιας αρχής, από το σημείο Α στο σημείο Β, αφού τόσο η δομή όσο και η φιλοσοφία της εφαρμογής The Box βασίζονται στην απόλυτη εμπιστευτικότητα μεταξύ των χρηστών αλλά και της αντίστοιχης επικοινωνίας.

Η εφαρμογή BOX για ευαίσθητα θέματα εκφοβισμού και σεξουαλικής καιΚοινωνικής Παρενόχλησης

Παράλληλα, η εφαρμογή TheBOX συμμετέχει και ανταποκρίνεται με τη δυνατότητα μιας λειτουργίας της, στα έντονα προβλήματα που μαστίζουν την κοινωνία μας παγκοσμίως,όπως αυτό του Εκφοβισμού, του κοινωνικού ρατσισμού και της εκμετάλλευσης των πιο αδύναμων. Παρέχει τη δυνατότητα σε μαθητές, αθλητές, φοιτητές, και ιδιαίτερα στις νέες ηλικιακές ομάδες, να εκφράσουν τυχόν προβλήματα στους υπεύθυνους διευθυντές και τη διοίκηση που υπάγονται. Η επικοινωνία γίνεται μόνο μεταξύ των δύο μερών, δηλαδή του άμεσα εμπλεκόμενου, και της αρμόδιας αρχής, από το σημείο Α στο σημείο Β, αφού τόσο η δομή όσο και η φιλοσοφία της εφαρμογής The Box βασίζονται στην απόλυτη εμπιστευτικότητα μεταξύ των χρηστών αλλά και της αντίστοιχης επικοινωνίας.

It’s Not just an App.
It’s a Long-lasting relationship

It’s Not just an App.
It’s a Long-lasting relationship